ЗНАЧАЈ ОСНИВАЊА УЧЕНИЧКОГ ПАРЛАМЕНАТА

ЗА УЧЕНИКЕ
  • остваривање права гарантованих међународним и националним документима
  • прихватање права и одговорности
  • уважавање личности ученика
  • свестран развој ученика
  • искуство тимског рада
  • учење о различитости и недискриминаторском понашању
  • јасна и благовремена информисаност свих ученика
  • могућност утицања на одлуке битне за ученике
  • квалитет сарадње између ученика и наставника
  • веће задовољство радом и животом у школи
  • боља сарадња и комуникација са ученицима
  • упознавање са жељама и потребама ученика
  • смањивање одговорности и подела обавеза
  • задовољство доношеним одлукама, без присиле
  • смањивање времена које се троши на увођење реда и дисциплине у свакодневном раду
  • лакша адаптација на промене
  • веће задовољство радом и животом у школи

 

ЗА НАСТАВНИКЕ

  • боља сарадња и комуникација са ученицима
  • упознавање са жељама и потребама ученика
  • смањивање одговорности и подела обавеза
  • задовољство доношеним одлукама, без присиле
  • смањивање времена које се троши на увођење реда и дисциплине у свакодневном раду
  • лакша адаптација на промене
  • веће задовољство радом и животом у школи

 

ЗА РОДИТЕЉЕ

  • одговорна деца која су свесна својих могућности и спремнија на бољу комуникацију
  • лакше идентификовање потреба свих страна
  • боља сарадња и задовољство школским процесом
  • мањи број конфликтних ситуација које настају услед незадовољства школским животом између родитеља и деце
  • примена научених вештина (прихватање различитих мишљења, толерантност, могућност аргументованог дискутовања...) у породичном животу кроз обострано учење и контат
  • активно укључивање у школски процес

     ЧЛАНОВИ УЧЕНИЧКОГ ПАРЛАМЕНТА СУ: 

  Ученици седмог разреда - Петар Дамњановић,Предраг Јеремић,Урош Ивовић и Никола Митић

  Ученици осмог разреда - Јована Максимовић, Лазар Попадић, Кристина Лукић и Софија Симијоновић